Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7148
Title: | Роль методу проектів у розвитку особистісної мобільності студентів вузів |
Authors: | Чіжова, Н. В. |
Keywords: | проблемно-орієнтований проект особистісна мобільність академічна мобільність проектна група міждисциплінарний підхід |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | У статті розглянуто основні характеристики та особливості проблемно-орієнтованого проекту. Розкрита його основна сутність та вимоги до виконуючих сторін. Серед основних переваг цього методу виділена його практична значущість та розвивальний вплив, який він здійснює на студентів. Без сумніву, проекти сприяють розвитку пізнавальних навичок студентів, здатності орієнтуватися в інформаційному просторі, самостійно і творчо вирішувати проблеми, критично ставитись до отриманої інформації. В статті підкреслено, що формуванню особистісної мобільності студентів сприяє розвиток комунікативних навичок та навичок роботи в групі під час роботи над проектом. |
Description: | Чіжова Н. В. Роль методу проектів у розвитку особистісної мобільності студентів вузів / Н. В. Чіжова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 214-219. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/7148 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.