Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7133
Title: Конкурентоспроможність педагогів як новий якісний стан професіонала
Authors: Савченко, С.В.
Keywords: конкурентоспроможність
конкуренція
конкурентоспроможність педагогів
вища освіта
Issue Date: 2016
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена загостренням конкуренції в глобалізованому світі в усіх сферах суспільного життя, формуванням конкурентоспроможних фахівців, зокрема майбутніх педагогів, які є носіями духовного, інтелектуального й культурного потенціалу країни, що детермінує розвиток українського суспільства і сьогодення, і майбутнього. Тому метою статті є розгляд значення конкурентоспроможності педагогів як нового якісного стану професіонала. Встановлено, що конкурентоспроможність педагогів − це багаторівневе інтегральне особистісне утворення, що проектується на всі сфери життєдіяльності людини, дозволяє особистості, відповідно до її індивідуальних здібностей, брати участь і отримувати переваги в конкурентних відносинах в обраній для себе сфері професійної діяльності. Конкурентоспроможність як новий якісний стан професіонала відіграє велике значення у сфері вищої освіти, відноситься до числа стратегічних цінностей, що сприяють упорядкуванню всієї системи життєдіяльності.
Description: Савченко С. В. Конкурентоспроможність педагогів як новий якісний стан професіонала / С.В.Савченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2016. - №6 (303),жовтень. - Ч.2. – С.192-198.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/7133
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26.pdf232.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.