Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7129
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кравченко, О.І. | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-02T12:42:07Z | - |
dc.date.available | 2021-02-02T12:42:07Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7129 | - |
dc.description | Кравченко О.І. Аналіз стратегій розвитку зарубіжних університетів за спрямованістю діяльності / О.І.Кравченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2016. - №6 (303),жовтень. - Ч.2. – С.170-176. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкривається актуальність проблеми розроблення адекватної стратегії розвитку університету, яка сприятиме посиленню позиції навчального закладу на ринку освітніх послуг. Здійснено аналіз стратегій розвитку університетів різних країн за спрямованістю діяльності та виокремлено їх особливості. Акцентується увага на змісті місій окремих зарубіжних університетів з метою виявлення їх орієнтації: освітньої, дослідницької, дослідницько-освітньої. Методологічну основу дослідження становлять провідні положення теорії наукового пізнання, системного підходу як методологічного способу вивчення управлінських явищ, теорії стратегічного менеджменту. Вивчення цієї проблеми на сучасному етапі доводить необхідність розроблення якісної стратегії розвитку університету. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | - |
dc.subject | стратегія | uk_UA |
dc.subject | розвиток | uk_UA |
dc.subject | університет | uk_UA |
dc.subject | місія | uk_UA |
dc.subject | орієнтація | uk_UA |
dc.title | Аналіз стратегій розвитку зарубіжних університетів за спрямованістю діяльності | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.