Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7122
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБровко, К. А.
dc.date.accessioned2021-02-01T14:38:21Z
dc.date.available2021-02-01T14:38:21Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7122
dc.descriptionБровко К. А. Сутнісні характеристики феномену корпоративна культура особистості / К.А.Бровко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 132-138.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність трактування феномену «культура», «корпоративна культура» з точки зору філософії, психології, педагогіки, соціології, культурології. Розкрито сутність та особливості корпоративної культури, її вплив на особистість студента. Виокремлено сучасні підходи до визначення поняття «корпоративна культура». Представлено сутнісні характеристики функцій корпоративної культури вищого навчального закладу. Розкрито ціннісно-нормативний, організаційний, комунікаційний, соціально-психологічний, знаковосимвольний, а також зовнішньо-ідентифікаційний компоненти корпоративної культури. Виділено специфічні риси, а також чинники впливу на формування корпоративної культури студентів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;
dc.subjectкультураuk_UA
dc.subjectкорпоративна культураuk_UA
dc.subjectвищі навчальні закладиuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.titleСутнісні характеристики феномену корпоративна культура особистостіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18.pdf213.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.