Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7121
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Босенко, М. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-02-01T14:18:02Z | |
dc.date.available | 2021-02-01T14:18:02Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7121 | |
dc.description | Босенко М. В. Реформування системи вищої освіти у контексті болонського процесу: проміжні результати та виклики / М.В.Босенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 125-131. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті на основі аналізу наукових праць сучасних вітчизняних та зарубіжних педагогів встановлено основні результати болонського процесу у сфері реформування системи вищої освіти європейських країн, наголошено на ключових проблемах, які перешкоджають розвитку цього процесу у країнах СНД, окреслено перспективи розбудови освітньої реформи в країнах-учасницях болонської декларації в цілому та в Україні зокрема. Незважаючи на загальну позитивну оцінку болонського процесу, автор наголошує, що сучасними викликами у реформуванні системи вищої освіти в Україні залишаються проблеми оптимізації структури вищих навчальних закладів, розширення кількості навчальних напрямів і спеціальностей підготовки фахівців різних рівнів, удосконалення системи перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців тощо. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
dc.subject | Болонська декларація | uk_UA |
dc.subject | болонський процес | uk_UA |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.subject | освітні реформи | uk_UA |
dc.title | Реформування системи вищої освіти у контексті болонського процесу: проміжні результати та виклики | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.