Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7117
Title: Підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва до музично-естетичної роботи в сучасній школі
Authors: Сбітнєва, Л. М.
Keywords: підготовка
музикально-естетична робота
школа
Issue Date: 2016
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: У статті розглянуті питання підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва до музично-естетичної роботи з школярами. Автор підкреслює актуальність проблеми, адже учитель засобами музичного мистецтва розвиває в дітях емоційну сферу, вчить розуміти і бачити прекрасне навколо себе, формує естетичні потреби та виховує художній смак. Захопити учнів може тільки вчитель, який розуміє і любить мистецтво, володіє комплексом знань, умінь і навичок у різних галузях музично-педагогічної діяльності. Професійна діяльність сучасного вчителя музичного мистецтва є багатокомпонентною і включає в себе виконавський, педагогічний і управлінський аспекти. У навчальних закладах майбутні вчителі вивчають музично-теоретичні дисципліни, отримують знання і навички вокально-хорової роботи, розвивають виконавські здібності. Вивчення проблеми підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва до естетичної роботи з сучасними школярами впевнює у необхідності активізації наукових досліджень з метою підвищення ефективності естетичного виховання дітей у сучасній школі засобами музичного мистецтва.
Description: Сбітнєва Л. М. Підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва до музично-естетичної роботи в сучасній школі / Л. М. Сбітнєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 100-106.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/7117
Appears in Collections:Сбітнєва Людмила Миколаївна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf230.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.