Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7113
Title: Орієнтованість науково-методичної роботи коледжу на формування у педагогів мотивації до безперервного професійного самовдосконалення
Authors: Міщенко, С. Г.
Keywords: науково-методична робота
професійна компетентність
професійне самовдосконалення
педагог
мотивація
Issue Date: 2016
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: У статті обґрунтовано вплив організаційно-методичної умови орієнтованість науково-методичної роботи коледжу на формування у педагогів мотивації до безперервного професійного самовдосконалення на розвиток професійної компетентності викладачів у системі науково-методичної роботи коледжів. Представлено науковий досвід висвітлення проблеми самовдосконалення фахівця, зокрема педагога. Зауважено про проблеми недостатньої мотивації працівників освіти вкладати кошти у свою професійну підготовку, пов’язану із неможливістю гарантії збільшення заробітної плати чи збереження робочого місця. Виокремлено особливості впливу на мотивацію молодих педагогів з метою їхнього спрямування працювати за спеціальністю, а також на мотивацію досвідчених викладачів – долучатись до опанування інноваціями професійної сфери. Акцентовано увагу на способах стимуляції діяльності педагогічного персоналу, які можуть бути реалізовані в аспекті підвищення мотивації до самовдосконалення, зокрема творчих, ресурсних, статусних.
Description: Міщенко С. Г. Орієнтованість науково-методичної роботи коледжу на формування у педагогів мотивації до безперервного професійного самовдосконалення / С. Г. Міщенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 70-76.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/7113
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf240.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.