Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7094
Title: | Гейміфікація у навчальному процесі |
Other Titles: | Посібник |
Authors: | Переяславська, С. О. Козуб, Г. О. |
Keywords: | інноваційні методи навчання інноваційні технології ігрові технології інформаційні технологі |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | Посібник структуровано відповідно до розділів робочої програми курсу „Гейміфікація у навчальному процесі школи” кафедри інформаційних технологій та систем ДЗ ЛНУ імені Тараса Шевченка. Посібник складається з трьох модулів, у яких подано інструкції по вивченням основ та методів використання інноваційних навчальних технологій, основаних на ігрових методах, впровадженням ігрових механік, використанням програмних засобів та технологій розробки дидактичних проєктів з елементами гейміфікації у навчальному процесі. Посібник призначений для студентів педагогічного та технічного профілю, учителів предметників загальноосвітніх шкіл, ліцеїв, коледжів, гімназій, слухачів курсів підвищення кваліфікації, а також для самоосвіти. |
Description: | Переяславська С. О. Гейміфікація у навчальному процесі школи : посіб. до вивчення дисц. для студ. спец. 014. – „Середня освіта” / С. О. Переяславська, Г. О. Козуб, ДЗ „Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка”. – Луганськ : ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”, 2021. – 125 с |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/7094 |
Appears in Collections: | Переяславська Світлана Олександрівна |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Geimificatsia.pdf | 1.64 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.