Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7094
Title: Гейміфікація у навчальному процесі
Other Titles: Посібник
Authors: Переяславська, С. О.
Козуб, Г. О.
Keywords: інноваційні методи навчання
інноваційні технології
ігрові технології
інформаційні технологі
Issue Date: 2021
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: Посібник структуровано відповідно до розділів робочої програми курсу „Гейміфікація у навчальному процесі школи” кафедри інформаційних технологій та систем ДЗ ЛНУ імені Тараса Шевченка. Посібник складається з трьох модулів, у яких подано інструкції по вивченням основ та методів використання інноваційних навчальних технологій, основаних на ігрових методах, впровадженням ігрових механік, використанням програмних засобів та технологій розробки дидактичних проєктів з елементами гейміфікації у навчальному процесі. Посібник призначений для студентів педагогічного та технічного профілю, учителів предметників загальноосвітніх шкіл, ліцеїв, коледжів, гімназій, слухачів курсів підвищення кваліфікації, а також для самоосвіти.
Description: Переяславська С. О. Гейміфікація у навчальному процесі школи : посіб. до вивчення дисц. для студ. спец. 014. – „Середня освіта” / С. О. Переяславська, Г. О. Козуб, ДЗ „Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка”. – Луганськ : ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”, 2021. – 125 с
URI: http://hdl.handle.net/123456789/7094
Appears in Collections:Переяславська Світлана Олександрівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Geimificatsia.pdf1.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.