Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7085
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дудник, О. М. | |
dc.date.accessioned | 2021-01-27T11:46:53Z | |
dc.date.available | 2021-01-27T11:46:53Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7085 | |
dc.description | Дудник О. М. Впровадження контекстного навчання в професійну підготовку майбутнього вчителя початкових класів / О. М. Дудник // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 25-31. | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття присвячена питанню контекстного навчання, як однієї з провідних практико- зорієнтованих освітніх систем. Проаналізовано сутність понять «контекст», «контекстне навчання» та «контекстне навчання майбутнього вчителя початкових класів». Окреслено специфіку професійно-педагогічної діяльності майбутнього спеціаліста початкової ланки, відповідно до якої розглянуто організаційні форми (навчальна діяльність академічного типу, квазіпрофесійна, навчально-професійна) та методи (контекстна ділова гра, аналіз педагогічних ситуацій, розв’язання професійно-педагогічних завдань) контекстного навчання в межах професійної підготовки фахівця зазначеного профілю у ВНЗ. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
dc.subject | контекст | uk_UA |
dc.subject | контекстне навчання | uk_UA |
dc.subject | контекстне навчання майбутнього вчителя початкових класів | uk_UA |
dc.subject | організаційні форми та методи контекстного навчання | uk_UA |
dc.title | Впровадження контекстного навчання в професійну підготовку майбутнього вчителя початкових класів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Дудник Оксана Миколаївна |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.