Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/707
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНазаренко, М. М.-
dc.date.accessioned2016-05-15T15:13:04Z-
dc.date.available2016-05-15T15:13:04Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.other[37.091.26:004]:81’36:378-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/707-
dc.descriptionПринципи та цілі технології комп’ютерного тестування граматичної компетенції студентів вищих навчальних закладів гуманітарного профілю / М.М. Назаренко // Збірник наукових праць Херсонського державного університету “Південний архів” (серія “Філологічні науки”). – Херсон, 2016. - (подано до друку)uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемам тестового контролю граматичної компетенції студентів вищих навчальних закладів. Основна увага зосереджена на класифікації тестів, особливості їх використання у процесі вивчення іноземної мови. Автор аналізує важливість використання новітніх технологій для перевірки знань студентів, розглядає варіанти комп’ютерних тестових завдань та вимоги до їх укладання. У даному дослідженні перераховуються умови, котрі необхідні для успіху комунікативного підходу у вивченні граматики. Аналізуються методичні і організаційні аспекти комп’ютерного тестування граматичних навичок та його суттєві переваги перед іншими формами контролю знань.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectграматична компетенціяuk_UA
dc.subjectтестиuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectвищі навчальні закладиuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectкомпетенціяuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectкомп'ютерні технологіїuk_UA
dc.titleПринципи та цілі технології комп’ютерного тестування граматичної компетенції студентів вищих навчальних закладів гуманітарного профілюuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Назаренко Марина Миколаївна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nazarenko.pdf254.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.