Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/7071
Title: | Події в Україні 2014–2020 рр. очима молоді з тимчасово окупованої території |
Authors: | Курило, Н. О. |
Keywords: | молодь тимчасово окупована територія українська освіта |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | У статті наведено результати діагностичного дослідження щодо поглядів молоді з тимчасово окупованих територій та «сірої зони» на події, що відбуваються в Україні 2014-2020 рр. Зокрема, наводяться дані, що відображають ставлення молодих людей до низки суперечливих питань в умовах гібридної війни на сході України: України як держави, української освіти, можливості отримати український диплом, жити в Україні, доступу і довіри українським ЗМІ, шляхів завершення конфлікту на сході України, надання автономного статусу Луганській та Донецькій областям та ін. В дослідженні порівнюються відповіді жителів окупованої території та «сірої зони», співставляються результати 2020 року з даними отриманими у минулорічному дослідженні. Зроблено висновок про те, що незважаючи на ураження свідомості внаслідок інформаційної війни та агресивної пропаганди, частина молоді з тимчасово окупованих територій намагається знайти відповіді й розібратися в складній ситуації, що склалася на сході України. а тому обирають українську освіту як підґрунтя для свободи вибору майбутнього, особистісного й професійного розвитку у відкритому європейському просторі. |
Description: | Курило Н. О. Події в Україні 2014–2020 рр. очима молоді з тимчасово окупованої території / Н. О. Курило // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2020. - №7 (338). – С. 44-57. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/7071 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4. Kurylo.pdf | 523.76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.