Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7068
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКраснова, Н. П.
dc.date.accessioned2021-01-26T08:18:11Z
dc.date.available2021-01-26T08:18:11Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7068
dc.descriptionКраснова Н. П. Психолого-педагогічні аспекти вікової динаміки соціальної компетентності учнів підліткового та юнацького віку сільського закладу загальної середньої освіти / Н. П. Краснова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - № 7 (338). – С. 25-43.uk_UA
dc.description.abstractУ даній статті розкривається проблема вікової динаміки формування соціальної компетентності учнів підліткового та юнацького віку сільського закладу загальної середньої освіти, що обумовлено тенденціями розвитку сучасного суспільства, процесами інтернаціоналізації та глобалізації світу, економічними перетвореннями в країні, соціальною реальністю та основними ідеями реформування освіти; показано необхідність формування соціальної компетентності у учнів сільського освітнього закладу, що пов’язано з потребою молоді в самовизначенні, прагненні до самоствердження, самовдосконалення; визначено: основні показники соціальної компетентності підлітка – відповідальність; адекватна самооцінка, узгоджена з рівнем домагань; сформованість позитивної мотивації навчання; володіння засобами спілкування; сформованість емпатії, прийняття соціальних ролей та старшокласників – адекватна самооцінка; ціннісне ставлення до навчання; сформованість комунікативних умінь; відповідальність; сформованість мотивації досягнення і соціально значущих ціннісних орієнтацій; самоповага, самоприйняття, рефлексія; розкрито вікову динаміку формування соціальної компетентності учнів за мотиваційним (мотиви, потреби, емпатія, ціннісне відношення до навчання), когнітивним (рольова гнучкість, знання власних особистісних особливостей, знання норм і правил взаємодії в суспільстві, цілепокладання), операційно-поведінковим (комунікативні вміння, володіння засобами організації своєї поведінки, навички соціальної поведінки), рефлексивним (відповідальність, самоповага, соціальна відповідальність, регуляція конфлікту, самоконтроль, самореалізація, адекватна самооцінка, узгоджена з рівнем домагань) показниками.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.subjectсоціальна компетентністьuk_UA
dc.subjectшколяріuk_UA
dc.subjectсередня освітаuk_UA
dc.subjectзаклади освітиuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічні аспекти вікової динаміки соціальної компетентності учнів підліткового та юнацького віку сільського закладу загальної середньої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Краснова Наталія Павлівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3. Krasnova.pdf549.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.