Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7067
Title: Щодо питання про критичне сприйняття молоддю інформації в інтернеті
Authors: Кононович, Д. О.
Keywords: критичне мислення
учнівська молодь
медіа-маніпуляції
інформація
Інтернет-простір
Issue Date: 2020
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка
Abstract: Сучасна інформаційна епоха ставить перед освітою завдання формування у молоді здатності до самонавчання, вміння працювати з різними видами інформації, а також використовувати навички критичного мислення. У статті зосереджено увагу на визначенні критичного мислення як найважливішого елемента розумової діяльності людини в сучасному інформаційному суспільстві; на дослідженні соціально-психологічних факторів сприйнятливості молоді до маніпуляцій свідомістю. Процедура критичного мислення повинна забезпечувати не просто активну позицію свого носія, а його провідну роль у визначенні перебігу та напрямку розвитку подій. Критичне мислення – це не просто здатність мислити, це здатність мислити раціонально, здатність розуміти власні думки, здатність розуміти думки інших, здатність вирішувати свою думку, щоб свідомо приймати єдино правильне рішення оцінюючи ситуацію. Автором наведені результати дослідження ставлення 317 молодих людей у віці від 16 до 25 років до Інтернету. У ході дослідження також визначені найбільш характерні якості людини, які сприяють можливості маніпулювання нею: сугестивність, комплекси, самовпевненість, прагнення бути послідовним. Окреслені перспективи подальших досліджень в означеному напрямку.
Description: Кононович Д. О. Щодо питання про критичне сприйняття молоддю інформації в інтернеті / Д. О. Кононович // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №7 (338). – С.16-24.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/7067
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2. Kononovych.pdf460.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.