Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/7066
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоваленко, В. Є.
dc.date.accessioned2021-01-26T08:06:20Z
dc.date.available2021-01-26T08:06:20Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7066
dc.descriptionКоваленко В. Є. Cоціалізація особистості як предмет психолого-педагогічних та соціологічних досліджень / В. Є. Коваленко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №7 (338). – С. 5-15.uk_UA
dc.description.abstractУ статті аналізується проблема соціалізації особистості у філософських, соціологічних, психологічних та педагогічних дослідженнях. У філософському контексті процес соціалізації означає розвиток особистості в філогенетичному й онтогенетичному плані, що визначає роль цього процесу в розвитку не тільки окремої особистості, але й суспільства в цілому. У соціологічному контексті соціалізація розглядається як прийняття соціальних норм, правил, моделей поведінки в контексті культури, висуваючи на перший план активну або пасивну роль самої людини в даному процесі. У психологічному контексті теорії соціалізації розкривають специфіку розвитку різних аспектів особистості. Соціалізація розглядається як розвиток індивідуальних властивостей і якостей людини в процесі взаємодії з середовищем. У педагогічних дослідженнях соціалізація розглядається як керований і цілеспрямований процес формування у школяра цінностей, норм, установок, зразків поведінки, властивих даному суспільству.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectсоціальна адаптаціяuk_UA
dc.subjectсоціальний досвідuk_UA
dc.titleCоціалізація особистості як предмет психолого-педагогічних та соціологічних дослідженьuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1. Kovalenko.pdf467.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.