Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/6812
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтепаненко, В.В.
dc.date.accessioned2020-12-28T09:26:17Z
dc.date.available2020-12-28T09:26:17Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/6812
dc.descriptionСтепаненко В.В. Розвиток критичного мислення у студентів спеціальності «Технології медичної діагностики та лікування» / В.В. Степаненко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - № 5 (336), листопад. – С.136-146.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості формування критичного мислення у студентів спеціальності «Технології медичної діагностики та лікування» у відповідності до компетентностей, визначених Стандартом вищої освіти за спеціальністю 224 «Технології медичної діагностики та лікування» у галузі знань 22 «Охорона здоров’я» для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (2018). Критичне мислення розглянуто як наукове мислення, суть якого полягає в ухваленні ретельно поміркованих та незалежних рішень. Воно являє собою процес контролю за перебігом загального та предметного мислення. Розкрито його рівні, змістовний та операційний блоки. Визначено основні його властивості (усвідомленість, самостійність, рефлексивність, цілеспрямованість, обґрунтованість, контрольованість, самоорганізованість). Зроблено висновок, що формування критичного мислення у студентів спеціальності «Технології медичної діагностики та лікування» відбувається як на рівні оволодіння загальними знаннями і вміннями, так і під час формування спеціальних компетентностей, які необхідні фахівцю під час здійснення операцій, що безпосередньо стосуються професійної діяльності. Потреба у розвитку такого типу мислення обумовлена сучасним розвитком вищої медичної освіти, інформатизацією суспільства, які вимагають від спеціаліста таких компетентностей, які допоможуть йому якісно здійснювати свою професійну діяльність, розв’язувати реальні проблеми, вирішувати складні завдання, ефективно діяти у конкретних ситуаціях. Розвиток у студентів спеціальності «Технології медичної діагностики та лікування» критичного мислення сприяє досягненню цих орієнтирів і є однією з найбільш затребуваних навичок, необхідних для успішної кар’єри фахівця у галузі лабораторної медицини.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectмедична освітаuk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectтехнології діагностикиuk_UA
dc.titleРозвиток критичного мислення у студентів спеціальності «Технології медичної діагностики та лікування»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14. Stepanenko.pdf474.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.