Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/6808
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКотєнєва, І.С.
dc.contributor.authorВовк, С.В.
dc.date.accessioned2020-12-28T08:17:22Z
dc.date.available2020-12-28T08:17:22Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/6808
dc.descriptionКотєнєва І. С.Методика розвитку готовності майбутніх учителів до проектування індивідуальної методичної системи / І.С. Котєнєва, С.В. Вовк // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №5 (336), листопад. – С.105-117.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена розгляду деяких засад професійної підготовки майбутніх учителів. У статті теоретично обґрунтована методична культура майбутнього вчителя як інтегративна сукупність його професійних та особистісних цінностей і якостей та методичної компетентності, що дозволяє творчо здійснювати майбутню методичну діяльність на основі рефлексії, набутого досвіду та саморозвитку з урахуванням нормативних вимог держави. Схарактеризований процес методичної підготовки майбутнього вчителя дозволив запропонувати структуру методичної підготовки. Визначено, що індивідуальна методична система відбиває педагогічні ідеали, цінності, внутрішню позицію й досвід професійної діяльності майбутнього вчителя, його особистісні якості та систему взаємин. В контексті теорії курікулуму (від англ. curriculum) обґрунтовано методику розвитку готовності майбутніх учителів до проєктування індивідуальної методичної системи, етапи та кроки якої детально схарактеризовані. Визначено структуру досліджуваного феномену – готовності майбутнього вчителя до проєктування індивідуальної методичної системи, що представлена чотирма компонентами (мотиваційномоделюючим, когнітивно-проєктувальним, технологічним і рефлексивно-оцінним). Визначений зміст навчання одержав відбиття в «Програмі формування методичної культури майбутніх учителів», яка побудована за модульним принципом. Зроблено висновок, що методика розвитку готовності майбутніх учителів до проєктування індивідуальної методичної системи включає комплекс методів, що охоплюють увесь процес розвитку розглянутої готовності: від систематизації наявних у майбутнього вчителя знань про методичну систему до контролю його ефективності. Вона сприяє розвитку кожного зі структурних компонентів досліджуваної готовності майбутніх учителів до проектування індивідуальної методичної системи: мотиваційно-моделюючого, когнітивно-проєктувального, конструктивно-технологічного й рефлексивно-оцінного, і розрахована на безпосереднє використання зазначених методів у професійній підготовці майбутніх учителів у ЗВО.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectметодична культураuk_UA
dc.subjectпрофесійні якостіuk_UA
dc.subjectмайбутні учителіuk_UA
dc.subjectготовність до проєктування індивідуальної методичної системиuk_UA
dc.titleМетодика розвитку готовності майбутніх учителів до проектування індивідуальної методичної системиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11. Koteneva, Vovk.pdf488.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.