Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/6769
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГригор’єва, І.О.
dc.contributor.authorМакаренко, І.В.
dc.contributor.authorМакухова, Г.В.
dc.date.accessioned2020-12-22T14:00:30Z
dc.date.available2020-12-22T14:00:30Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/6769
dc.descriptionГригор’єва І. О.Організація логопедичної практики в системі підготовки конкурентноздатних фахівців у галузі спеціальної освіти / І.О.Григор’єва, І.В. Макаренко, Т.В.Махукова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №5 (336), листопад. – С.77-87.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкриваються питання змісту підготовки логопедів у закладі вищої освіти на сучасному етапі демократичних змін в суспільстві. Висвітлено домінуючу роль логопедичної практики та окреслено напрямки вдосконалення підготовки, змісту, організації та методики її проведення для здобувачів вищої освіти, які навчаються за освітньою програмою «Логопедія». Проаналізовано сучасний стан зростання кількості дітей з порушеннями психофізичного розвитку за даними МОЗ України. Розглянуто державну програму «Концепція педагогічної світ», в якій вказано на основну мету української системи освіти. Розкрито проведення педагогічного експерименту, зумовленого переходом на європейську технологію навчання, в ході якого велика увага приділяється самостійній роботі здобувачів вищої освіти та активному проходженню виробничої практики. Організація логопедичної практики за кредитно-модульною технологією є невід’ємним елементом навчального процесу і входить до календарно-тематичних і навчальних планів, навчальних програм як обов’язкова для всіх здобувачів вищої освіти. Під час самостійної практичної діяльності розвивається розумова діяльність здобувача вищої освіти не лише на рівні отриманих знань, а й залучення вже відомих знань до вирішення завдань, проблем, ситуацій. Саме кредитно-модульна система підготовки фахівців в умовах закладу вищої освіти враховує організацію однієї з форм навчальної діяльності, а саме виробничої практики, на основі принципів системності, що забезпечує її проходження протягом 3-ох років. Професійна підготовка студентів представлена трьома ланками логопедичної практики: 1 – Логопедична практика в закладах дошкільної освіти в групах для дітей з тяжкими порушеннями мовлення; 2 – Логопедична практика в освітніх установах в групах для дітей шкільного віку з порушеннями усного та писемного мовлення; 3 – Логопедична практика в закладах охорони здоров’я. Професійна підготовка логопедів визначається сучасними вимогами регіону, як центральна ланка корекційно-педагогічної діяльності й допомагає у вирішенні проблем конкурентноспроможності молодих фахівців-логопедів на ринку працевлаштування.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectлогопедтчна практикаuk_UA
dc.subjectсоціальнопедагогічні технологіїuk_UA
dc.titleОрганізація логопедичної практики в системі підготовки конкурентноздатних фахівців у галузі спеціальної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Григор'єва Інна Олександрівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8. Grigoryeva, Makarenko, Makhukova.pdf483.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.