Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/6765
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Морозова, М.В. | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-22T13:00:05Z | - |
dc.date.available | 2020-12-22T13:00:05Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6765 | - |
dc.description | Морозова М. В. Генезис понять «компетенція» та «компетентність» у вітчизняних і зарубіжних психолого-педагогічних дослідженнях / М.В.Морозова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №5 (336),листопад. – С.51-60. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто специфіку понять «компетенція» та «компетентність», які є визначальними категоріями компетентнісного підходу в українській системі освіти. Схарактеризовано співвідношення між досліджуваними поняттями «компетенція» та «компетентність» та застосовано різні підходи до визначення їх сутності. Було зазначено, що у сучасних умовах модернізації системи освіти й виховання та, євроінтеграційних процесів навчання в Україні особливої актуальності набуває питання застосування компетентнісного підходу як основи нової освітньої парадигми. Представлені етапи становлення компетентнісного підходу в освіті. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.subject | компетенція | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | компетентнісний підхід. | uk_UA |
dc.title | Генезис понять «компетенція» та «компетентність» у вітчизняних і зарубіжних психолого-педагогічних дослідженнях | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5. Morozova.pdf | 522.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.