Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/6765
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМорозова, М.В.-
dc.date.accessioned2020-12-22T13:00:05Z-
dc.date.available2020-12-22T13:00:05Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/6765-
dc.descriptionМорозова М. В. Генезис понять «компетенція» та «компетентність» у вітчизняних і зарубіжних психолого-педагогічних дослідженнях / М.В.Морозова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №5 (336),листопад. – С.51-60.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто специфіку понять «компетенція» та «компетентність», які є визначальними категоріями компетентнісного підходу в українській системі освіти. Схарактеризовано співвідношення між досліджуваними поняттями «компетенція» та «компетентність» та застосовано різні підходи до визначення їх сутності. Було зазначено, що у сучасних умовах модернізації системи освіти й виховання та, євроінтеграційних процесів навчання в Україні особливої актуальності набуває питання застосування компетентнісного підходу як основи нової освітньої парадигми. Представлені етапи становлення компетентнісного підходу в освіті.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.subjectкомпетенціяuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхід.uk_UA
dc.titleГенезис понять «компетенція» та «компетентність» у вітчизняних і зарубіжних психолого-педагогічних дослідженняхuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5. Morozova.pdf522.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.