Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/6765
Title: Генезис понять «компетенція» та «компетентність» у вітчизняних і зарубіжних психолого-педагогічних дослідженнях
Authors: Морозова, М.В.
Keywords: компетенція
компетентність
освітній процес
компетентнісний підхід.
Issue Date: 2020
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка
Abstract: У статті розглянуто специфіку понять «компетенція» та «компетентність», які є визначальними категоріями компетентнісного підходу в українській системі освіти. Схарактеризовано співвідношення між досліджуваними поняттями «компетенція» та «компетентність» та застосовано різні підходи до визначення їх сутності. Було зазначено, що у сучасних умовах модернізації системи освіти й виховання та, євроінтеграційних процесів навчання в Україні особливої актуальності набуває питання застосування компетентнісного підходу як основи нової освітньої парадигми. Представлені етапи становлення компетентнісного підходу в освіті.
Description: Морозова М. В. Генезис понять «компетенція» та «компетентність» у вітчизняних і зарубіжних психолого-педагогічних дослідженнях / М.В.Морозова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №5 (336),листопад. – С.51-60.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/6765
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5. Morozova.pdf522.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.