Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/6763
Title: | Шляхи вдосконалення змісту в контексті формування лінгвометодичної компетентності в майбутніх викладачів іноземних мов |
Authors: | Кокнова, Т.А. |
Keywords: | лінгвометодична компетентність професійна підготовка змістовний рівень майбутні вчителі іноземних мов компетентнісний підхід |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | У статті подано визначення лінгвометодичної компетентності, простежено її зв’язок з компетентнісний підходом в освіті. Виділено три структурні компоненти лінгвометодичної компетентності (лінгвопредметний, дидактико-методичний та науково-дослідницький) та наведено компетенції, що входять до складу кожного з них. Представлено детальній аналіз змісту навчальних дисциплін, та виокремлено дисципліни, що сприяють розвитку лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземної мови, як з циклу гуманітарної так і загальної підготовки, запропоновано деталізувати програму дисципліни орієнтовно до потреб, з якими будуть стикатися викладачі іноземних мов у процесі майбутньої професійної діяльності. Окреслено основні шляхи ущільнення та збагачення змісту дисциплін з циклу гуманітарних наук магістерської програми, зорієнтованого на формування лінгвометодичної компетентності (за рахунок тем конкретних навчальних дисциплін або додатково введених спецкурсів). |
Description: | Кокнова Т.А. Шляхи вдосконалення змісту в контексті формування лінгвометодичної компетентності в майбутніх викладачів іноземних мов / Т.А.Кокнова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №5 (336),листопад. – С.24-35. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/6763 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3. Koknova.pdf | 459.39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.