Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/6762
Title: Шляхи вдосконалення змісту в контексті формування лінгвометодичної компетентності в майбутніх викладачів іноземних мов
Authors: Кокнова, Т. А.
Keywords: лінгвометодична компетентність
професійна підготовка
змістовний рівень
майбутні вчителі іноземних мов
компетентнісний підхід
Issue Date: 2020
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка
Abstract: У статті подано визначення лінгвометодичної компетентності, простежено її зв’язок з компетентнісний підходом в освіті. Виділено три структурні компоненти лінгвометодичної компетентності (лінгвопредметний, дидактико-методичний та науково-дослідницький) та наведено компетенції, що входять до складу кожного з них. Представлено детальній аналіз змісту навчальних дисциплін, та виокремлено дисципліни, що сприяють розвитку лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземної мови, як з циклу гуманітарної так і загальної підготовки, запропоновано деталізувати програму дисципліни орієнтовно до потреб, з якими будуть стикатися викладачі іноземних мов у процесі майбутньої професійної діяльності. Окреслено основні шляхи ущільнення та збагачення змісту дисциплін з циклу гуманітарних наук магістерської програми, зорієнтованого на формування лінгвометодичної компетентності (за рахунок тем конкретних навчальних дисциплін або додатково введених спецкурсів).
Description: Кокнова Т. А. Шляхи вдосконалення змісту в контексті формування лінгвометодичної компетентності в майбутніх викладачів іноземних мов / Т. А. Кокнова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №5 (336), листопад. – С.24-35.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/6762
Appears in Collections:Кокнова Тетяна Анатоліївна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3. Koknova.pdf459.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.