Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/670
Title: | Особливості реальної практики формування професійної позиції майбутнього вчителя |
Authors: | Літовка, О. П. |
Keywords: | позиція професійна підготовка професійна діяльність педагогіка педагогічна діяльність |
Issue Date: | 2015 |
Abstract: | У статті обґрунтовується актуальність формування професійної позиції майбутнього вчителя в процесі фахової підготовки у педагогічному коледжі в умовах інтеграції України у Європейський освітній простір. Акцентується увага на особливостях особистісно-орієнтованої освітньої парадигми та на Болонському процесі, як на основних освітніх орієнтирах сьогодення. Характеризується вплив фахової підготовки педагогічного коледжу на позицію майбутнього фахівця. Аналізується зміст програм з головних профілюючих навчальних дисциплін і програм з різних видів педагогічної практики. Виокремлюється потенціал локальних тематичних блоків предметів психолого-педагогічного циклу, спрямований на розкриття різних підходів до змісту і значення професійної позиції в структурі професіоналізму майбутнього вчителя. Розглядаються результати діагностики рівнів сформованості когнітивного, мотиваційно-смислового і поведінкового критеріїв педагогічної позиції студентів. |
Description: | Особливості реальної практики формування професійної позиції майбутнього вчителя / О. П. Літовка // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн. Сумського держ. пед. ун-ту імені А. С. Макаренка. – 2015. – № 1(45). – С. 313 – 321. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/670 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Litovka 14.pdf | 227.97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.