Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/670
Title: Особливості реальної практики формування професійної позиції майбутнього вчителя
Authors: Літовка, О. П.
Keywords: позиція
професійна підготовка
професійна діяльність
педагогіка
педагогічна діяльність
Issue Date: 2015
Abstract: У статті обґрунтовується актуальність формування професійної позиції майбутнього вчителя в процесі фахової підготовки у педагогічному коледжі в умовах інтеграції України у Європейський освітній простір. Акцентується увага на особливостях особистісно-орієнтованої освітньої парадигми та на Болонському процесі, як на основних освітніх орієнтирах сьогодення. Характеризується вплив фахової підготовки педагогічного коледжу на позицію майбутнього фахівця. Аналізується зміст програм з головних профілюючих навчальних дисциплін і програм з різних видів педагогічної практики. Виокремлюється потенціал локальних тематичних блоків предметів психолого-педагогічного циклу, спрямований на розкриття різних підходів до змісту і значення професійної позиції в структурі професіоналізму майбутнього вчителя. Розглядаються результати діагностики рівнів сформованості когнітивного, мотиваційно-смислового і поведінкового критеріїв педагогічної позиції студентів.
Description: Особливості реальної практики формування професійної позиції майбутнього вчителя / О. П. Літовка // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн. Сумського держ. пед. ун-ту імені А. С. Макаренка. – 2015. – № 1(45). – С. 313 – 321.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/670
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Litovka 14.pdf227.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.