Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/669
Title: | Педагогічна спрямованість особистості як базова основа розвитку професійної позиції майбутнього вчителя |
Authors: | Літовка, О. П. |
Keywords: | позиція професійна підготовка професійна діяльність педагогіка педагогічна практика |
Issue Date: | 2014 |
Abstract: | У статті розглядається педагогічна спрямованість особистості в контексті розвитку професійної позиції майбутнього вчителя. Характеризуються категорії „професійна позиція”, „педагогічна позиція” як система ціннісно-смислових ставлень особистості вчителя до різних сторін педагогічного процесу і його учасників. Уточнюється сенс понять: „спрямованість особистості”, „професійна спрямованість”, „педагогічна спрямованість”. Особлива увага приділяється опису особливостей педагогічної спрямованості як єдності особистісних якостей вчителя, що визначають усвідомлене розуміння цілей і завдань педагогічної діяльності, залежних від характеру домінуючого мотиву в системі професійної мотивації майбутнього вчителя. Підкреслюється важлива роль взаємозв'язку гуманістичного та інноваційного характеру педагогічної спрямованості і професійної позиції майбутнього вчителя, що формується на її основі. |
Description: | Педагогічна спрямованість особистості як базова основа розвитку професійної позиції майбутнього вчителя / О. П. Літовка // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / редкол. : Т. І. Сущенко (голов. ред.) та ін. – Запоріжжя : Класич. приват. ун-т, 2014. – Вип. 38. – С. 216 – 219. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/669 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Litovka 13.pdf | 222.55 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.