Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/6689
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦебрій, І.-
dc.date.accessioned2020-12-16T21:49:36Z-
dc.date.available2020-12-16T21:49:36Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherУДК 316.41-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/6689-
dc.descriptionЦебрій І. Масова культура Відня наприкінці XVIII століття та вплив на неї масонства / І. Цебрій // Історична пам'ять. - 2019. - No2 (41). - С. 86-91.uk_UA
dc.description.abstractХарактерною особливістю епохи масової віденської культури кінця XVIII століття був її небачений злет. Це було пов’язано з тим, що Відень означеного періоду виступав культурним центром Центральної і Західної Європи, театрально-музичною трибуною всіх митців-професіоналів. Ці процеси не могли не відобразитися на масовому мистецтві, епіцентром якого ви ступає народний театр «Ауф дер Відн» Емануєля Шиканедера. Е. Шиканедер – виходець з міських низів – актор, драматур, режисера, комерсант, котрий був здатний скласти конкуренцію провідним імператорським діячам професійного мистецтва та їхнім театрам. На новий рівень театр «Ауф дер Відн» піднісся завдяки співпраці Е. Шиканедера та В. А. Моцарта, членів віденської масонської організації «Карл до трьох ключів», чиє розуміння краси, досконалості й справедливості митці використали при створенні світового шедевру для масової культури – «Чарівної флейти».uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectвсесвітня історіяuk_UA
dc.subjectмасова культураuk_UA
dc.titleМАСОВА КУЛЬТУРА ВІДНЯ НАПРИКІНЦІ XVIII СТОЛІТТЯ ТА ВПЛИВ НА НЕЇ МАСОНСТВАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsebriy.pdf290.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.