Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/665
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛітовка, О. П.-
dc.date.accessioned2016-05-08T18:51:14Z-
dc.date.available2016-05-08T18:51:14Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.other371.134-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/665-
dc.descriptionОсобистісний аспект дослідження професійної позиції майбутніх учителів як інтегративного феномена / О. П. Літовка // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (педагогічні науки). – 2012. – № 22(257). – С. 21 – 27.uk_UA
dc.description.abstractУ статті характеризуються категорії „професійна позиція”, „педагогічна позиція” як система ціннісно-смислових ставлень особистості вчителя до різних сторін педагогічного процесу і його учасників. Уточнюється сенс понять: „особистісний аспект”, „професійна спрямованість”, „педагогічна спрямованість”. Особлива увага приділяється опису особливостей педагогічної спрямованості як єдності особистісних якостей вчителя, що визначають усвідомлене розуміння цілей і завдань педагогічної діяльності, залежних від характеру домінуючого мотиву в системі професійної мотивації майбутнього вчителя.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectпозиціяuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectпедагогікаuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.titleОсобистісний аспект дослідження професійної позиції майбутніх учителів як інтегративного феноменаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Litovka 9.pdf258.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.