Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/665
Title: | Особистісний аспект дослідження професійної позиції майбутніх учителів як інтегративного феномена |
Authors: | Літовка, О. П. |
Keywords: | професійна діяльність позиція мотивація педагогіка професійна підготовка |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | У статті характеризуються категорії „професійна позиція”, „педагогічна позиція” як система ціннісно-смислових ставлень особистості вчителя до різних сторін педагогічного процесу і його учасників. Уточнюється сенс понять: „особистісний аспект”, „професійна спрямованість”, „педагогічна спрямованість”. Особлива увага приділяється опису особливостей педагогічної спрямованості як єдності особистісних якостей вчителя, що визначають усвідомлене розуміння цілей і завдань педагогічної діяльності, залежних від характеру домінуючого мотиву в системі професійної мотивації майбутнього вчителя. |
Description: | Особистісний аспект дослідження професійної позиції майбутніх учителів як інтегративного феномена / О. П. Літовка // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (педагогічні науки). – 2012. – № 22(257). – С. 21 – 27. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/665 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Litovka 9.pdf | 258.09 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.