Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/665
Title: Особистісний аспект дослідження професійної позиції майбутніх учителів як інтегративного феномена
Authors: Літовка, О. П.
Keywords: професійна діяльність
позиція
мотивація
педагогіка
професійна підготовка
Issue Date: 2012
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: У статті характеризуються категорії „професійна позиція”, „педагогічна позиція” як система ціннісно-смислових ставлень особистості вчителя до різних сторін педагогічного процесу і його учасників. Уточнюється сенс понять: „особистісний аспект”, „професійна спрямованість”, „педагогічна спрямованість”. Особлива увага приділяється опису особливостей педагогічної спрямованості як єдності особистісних якостей вчителя, що визначають усвідомлене розуміння цілей і завдань педагогічної діяльності, залежних від характеру домінуючого мотиву в системі професійної мотивації майбутнього вчителя.
Description: Особистісний аспект дослідження професійної позиції майбутніх учителів як інтегративного феномена / О. П. Літовка // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (педагогічні науки). – 2012. – № 22(257). – С. 21 – 27.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/665
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Litovka 9.pdf258.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.