Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/6648
Title: | РОЗРОБКА КРИТЕРІЇВ СФОРМОВАНОСТІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНО-ГІБРИДНОЇ ВІЙНИ |
Authors: | Шехавцов, М. О. |
Keywords: | інформаційна культура гібридна війна студенти |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | У статті проведено науково-педагогічну діагностику реального рівня сформованості інформаційної культури майбутніх учителів в умовах інформаційно-гібридної війни, визначено сутність понять «діагностична діяльність» та «діагностика», схарактеризовано ключові функції та головну мету педагогічної діагностики (інформаційне забезпечення системи управління навчальним процесом в контексті визначення змісту і оптимальних методів навчання у конкретний момент навчального процесу). Розглянуто поняття «критерій» і «показник». У структурі інформаційної культури студентської молоді виокремлено такі компоненти як ціннісно-потребнісний, когнітивно-комунікативний, інтерактивно-технологічний і критично-рефлексивний. На основі означених компонентів інформаційної культури виділено наступні критерії: мотиваційно-аксіологічний, змістовно-процесуальний, прогностично-діяльнісний та аналітично-результативний. Представлено детальну характеристику кожного з критеріїв інформаційної культури студентської молоді в умовах інформаційно-гібридної війни. Відповідно до визначених критеріїв запропоновано відповідні у змістовному плані показники, які розкривають сутність як критеріїв, так і компонентів інформаційної культури. |
Description: | Шехавцов М. О. Розробка критеріїв сформованості інформаційної культури студентської молоді в умовах інформаційно-гібридної війни / М. О. Шехавцов // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2019. - № 6 (329), Ч. І. - С. 72-79. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/6648 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.