Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/6598
Title: | Навчання іноземних мов у загальноосвітніх школах США та України: порівняльний аналіз |
Other Titles: | Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук |
Authors: | Юніна, О. Є. |
Keywords: | іноземні мови освіта |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | Дисертація є порівняльно-педагогічним дослідженням проблеми навчання іноземних мов в загальноосвітніх школах США та України. У роботі обґрунтовано актуальність, розкрито стан наукової розробленості досліджуваної проблеми, визначено мету, завдання, об’єкт, предмет, висвітлено теоретико-методологічні засади, схарактеризовано методи, джерельну базу дисертаційної роботи, розкрито наукову новизну та практичне значення отриманих результатів. Визначено історико-педагогічні аспекти навчання іноземних мов у системах шкільної освіти США та України; розкрито сутність сучасних концепцій навчання іноземних мов, виявлено особливості використання компетентнісного підходу як основи процесу навчання іноземних мов у загальноосвітніх школах двох країн. На основі порівняльного аналізу виявлено загальне та відмінне в змісті, формах, методах, технологіях навчання іноземних мов у загальноосвітніх школах України та США, окреслено перспективи впровадження американського досвіду для підвищення ефективності іншомовної освіти у загально-освітніх школах України. |
Description: | Юніна О. Є. Навчання іноземних мов у загальноосвітніх школах США та України: порівняльний аналіз : дис. на здобуття наук. ступ. канд. пед. наук зі спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки / Ольга Євгенівна Юніна ; наук. кер. Л. Ц. Ваховський ; ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка». - Старобільськ, 2020. - 263 с. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/6598 |
Appears in Collections: | Дисертації |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.