Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/6542
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Васиньова, Н. С. | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-22T21:17:33Z | - |
dc.date.available | 2020-11-22T21:17:33Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.other | УДК 351 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6542 | - |
dc.description | Васиньова Н.С. Застосування кейс-технологій у процесі магістерської підготовки публічних службовців в Україні / Н.С. Васиньова // Публічне управління та адміністрування в Україні. - 2020. - Вип. 18. - С. 7-11. | uk_UA |
dc.description.abstract | До комплексу найскладніших проблем у системі освіти України, які вимагають вирішення, належить низький рівень розвитку та запровадження інтерактивних технологій навчання в освітній процес закладів вищої освіти (далі – ЗВО). Це впливає на якість надання освітніх послуг і професійну підготовку фахівців, зокрема із публічного управління. У цьому контексті постає необхідність створення новітнього освітнього середовища, яке відповідає сучасним освітнім тенденціям, забезпечує здобуття якісної вищої освіти і стане початком формування інноваційно спрямованої освітньої парадигми. Необхідним супроводом реалізації такої парадигми є саме сучасні інтерактивні методи навчання. Впровадження кейс-технологій у сферу освіти, зокрема за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр», як форми інтерактивного навчання є передумовою підготовки й підвищення якості їхньої професійної виучки. У статті розглянуто особливості змісту кейсів у навчальній методиці “case-study”, окреслено вітчизняні проблеми, які виникають при формуванні кейсів, визначено основну ідею використання методу в процесі підготовки фахівців із публічного управління в умовах магістратури. Акцентовано увагу на тому, що кейс-технології впливають на активне засвоєння теоретичних знань; розвиток аналітичних, дослідницьких і комунікативних навичок; формування професійних навичок; розвиток особистісних якостей. Авторка зазначає, що використання методу в освітньому процесі закладів вищої освіти вирішить головне завдання викладача – поєднання теоретичного складника курсу з практичним і знання з очікуваними програмними результати навчання (компетентностями). Наведено та охарактеризовано використання конкретних «прийомів» кейс-технологій при підготовці публічних службовців в умовах магістратури за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування» на прикладі кафедри публічної служби та управління навчальними й соціальними закладами ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка». Узагальнення наукової інформації щодо застосування методу кейсів у навчальних програмах публічного управління дозволяє кожному закладу вищої освіти оптимізувати процес впровадження кейс-методу в освітній процес, а розглянуті «прийоми» кейс-технологій можуть бути використані викладачами ЗВО на практиці. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | публічне управління | uk_UA |
dc.subject | адміністрування | uk_UA |
dc.subject | заклади освіти | uk_UA |
dc.subject | вищі навчальні заклади | uk_UA |
dc.title | ЗАСТОСУВАННЯ КЕЙС-ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ МАГІСТЕРСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ ПУБЛІЧНИХ СЛУЖБОВЦІВ | uk_UA |
dc.title.alternative | APPLICATION OF CASE-TECHNOLOGIES IN THE PROCESS OF MASTER’S PREPARATION OF PUBLIC OFFICERS | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Васиньова Надія Сергіївна |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Stattia.pdf | 422.12 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.