Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/6542
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасиньова, Н. С.-
dc.date.accessioned2020-11-22T21:17:33Z-
dc.date.available2020-11-22T21:17:33Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherУДК 351-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/6542-
dc.descriptionВасиньова Н.С. Застосування кейс-технологій у процесі магістерської підготовки публічних службовців в Україні / Н.С. Васиньова // Публічне управління та адміністрування в Україні. - 2020. - Вип. 18. - С. 7-11.uk_UA
dc.description.abstractДо комплексу найскладніших проблем у системі освіти України, які вимагають вирішення, належить низький рівень розвитку та запровадження інтерактивних технологій навчання в освітній процес закладів вищої освіти (далі – ЗВО). Це впливає на якість надання освітніх послуг і професійну підготовку фахівців, зокрема із публічного управління. У цьому контексті постає необхідність створення новітнього освітнього середовища, яке відповідає сучасним освітнім тенденціям, забезпечує здобуття якісної вищої освіти і стане початком формування інноваційно спрямованої освітньої парадигми. Необхідним супроводом реалізації такої парадигми є саме сучасні інтерактивні методи навчання. Впровадження кейс-технологій у сферу освіти, зокрема за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр», як форми інтерактивного навчання є передумовою підготовки й підвищення якості їхньої професійної виучки. У статті розглянуто особливості змісту кейсів у навчальній методиці “case-study”, окреслено вітчизняні проблеми, які виникають при формуванні кейсів, визначено основну ідею використання методу в процесі підготовки фахівців із публічного управління в умовах магістратури. Акцентовано увагу на тому, що кейс-технології впливають на активне засвоєння теоретичних знань; розвиток аналітичних, дослідницьких і комунікативних навичок; формування професійних навичок; розвиток особистісних якостей. Авторка зазначає, що використання методу в освітньому процесі закладів вищої освіти вирішить головне завдання викладача – поєднання теоретичного складника курсу з практичним і знання з очікуваними програмними результати навчання (компетентностями). Наведено та охарактеризовано використання конкретних «прийомів» кейс-технологій при підготовці публічних службовців в умовах магістратури за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування» на прикладі кафедри публічної служби та управління навчальними й соціальними закладами ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка». Узагальнення наукової інформації щодо застосування методу кейсів у навчальних програмах публічного управління дозволяє кожному закладу вищої освіти оптимізувати процес впровадження кейс-методу в освітній процес, а розглянуті «прийоми» кейс-технологій можуть бути використані викладачами ЗВО на практиці.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectпублічне управлінняuk_UA
dc.subjectадмініструванняuk_UA
dc.subjectзаклади освітиuk_UA
dc.subjectвищі навчальні закладиuk_UA
dc.titleЗАСТОСУВАННЯ КЕЙС-ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ МАГІСТЕРСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ ПУБЛІЧНИХ СЛУЖБОВЦІВuk_UA
dc.title.alternativeAPPLICATION OF CASE-TECHNOLOGIES IN THE PROCESS OF MASTER’S PREPARATION OF PUBLIC OFFICERSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Васиньова Надія Сергіївна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stattia.pdf422.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.