Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/653
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрошка, С. А.-
dc.contributor.authorБорисенко, Л. Л.-
dc.contributor.authorЄршов, С. І.-
dc.date.accessioned2016-05-06T17:33:56Z-
dc.date.available2016-05-06T17:33:56Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.other371.487-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/653-
dc.descriptionПідготовка майбутніх учителів початкових класів до впровадження здоров’язбережувальних технологій на уроках / С. А. Крошка, Л. Л. Борисенко, С. І. Єршов // Гуманізація навчально-виховного процесу: збірник наукових праць. – Слов’янськ : ДДПУ, 2014. – С. 205 – 212.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито зміст поняття «здоров’язбережувальні технології», охарактеризована мета усіх здоров’язберігаючих освітніх технологій, описано валеологічні компетенції, які отримують учні під час використання здоров’язберігаючих технологій, визначені напрямки роботи у процесі занять для збереження здоров’я учнів. Описана модель професійно-педагогічної діяльності вчителя, яка спрямована на підтримання і збереження здоров’я учнів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectтехнологіїuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectвалеологіяuk_UA
dc.subjectздоров'єuk_UA
dc.subjectпочаткова освітаuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.titleПідготовка майбутніх учителів початкових класів до впровадження здоров’язбережувальних технологій на урокахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kroshka+ 3_27.pdf181.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.