Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/6516
Title: Теорія і практика педагогічної діяльності музеїв в сучасному освітньому просторі України
Other Titles: Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук
Authors: Караманов, О. В.
Keywords: музеї
музейна педагогіка
Issue Date: 2020
Publisher: ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка»
Abstract: Дисертація присвячена проблемам визначення особливостей, змісту і напрямів педагогічної діяльності музеїв України в сучасному освітньому просторі. Розглянуто концептуальні засади організації музейної комунікації з учнівською та студентською молоддю, визначено моделі співпраці викладача, вчителя та музейного педагога на експозиції, обґрунтовано авторську модель педагогічної діяльності музеїв. Особливу увагу зосереджено на розумінні музею як центру освіти і навчання в сучасному “суспільстві знань”, психолого-педагогічних особливостях взаємодії музеїв із закладами освіти, основних напрямах та перспективах педагогічної діяльності музеїв в Україні.
Description: Караманов О. В. Теорія і практика педагогічної діяльності музеїв в сучасному освітньому просторі України : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. доктора пед. наук зі спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки / О. В. Караманов ; Державний заклад “Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”. – Старобільськ, 2020. - 46 с.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/6516
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
aref Karamanov.pdf568.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.