Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/6514
Title: Навчання іноземних мов у загальноосвітніх школах США та України: порівняльний аналіз
Other Titles: Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук
Authors: Юніна, О. Є.
Keywords: іноземні мови
освіта
Issue Date: 2020
Publisher: ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка»
Abstract: Дисертація є порівняльно-педагогічним дослідженням проблеми навчання іноземних мов в загальноосвітніх школах США та України. У роботі обґрунтовано актуальність, розкрито стан наукової розробленості досліджуваної проблеми, визначено мету, завдання, об’єкт, предмет, висвітлено теоретико-методологічні засади, схарактеризовано методи, джерельну базу дисертаційної роботи, розкрито наукову новизну та практичне значення отриманих результатів. Визначено історико-педагогічні аспекти навчання іноземних мов у системах шкільної освіти США та України; розкрито сутність сучасних концепцій навчання іноземних мов, виявлено особливості використання компетентнісного підходу як основи процесу навчання іноземних мов у загальноосвітніх школах двох країн. На основі порівняльного аналізу виявлено загальне та відмінне в змісті, формах, методах, технологіях навчання іноземних мов у загальноосвітніх школах України та США, окреслено перспективи впровадження американського досвіду для підвищення ефективності іншомовної освіти у загально-освітніх школах України.
Description: Юніна О. Є. Навчання іноземних мов у загальноосвітніх школах США та України: порівняльний аналіз : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. пед. наук зі спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки / О. Є. Юніна ; ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка». - Старобільськ, 2020. - 23 с.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/6514
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yunina_avtoreferat.pdf657.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.