Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/6437
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Радченко, А.В. | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-04T07:45:22Z | - |
dc.date.available | 2020-11-04T07:45:22Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6437 | - |
dc.description | Радченко А.В. Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх учителів основ здоров’я у ЗВО / А.В.Радченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №1 (332). - С.259-268. | uk_UA |
dc.description.abstract | Значне місце в статті відведено професійної підготовки майбутніх учителів основ здоров’я у ЗВО через теоретичні засади. Професійна освіта майбутніх учителів основ здоров’я означає підготовленість їх як фахівців до виховання у школярів ціннісного ставлення до життя та здоров’я власного та інших людей, бажання вести здоровий спосіб життя. Учитель основ здоров’я, з одного боку, є носієм базових знань про здоров’я, здоровий спосіб життя, з іншого, - суб’єктом освітньо- виховного процесу, спрямованого на збереження здоров’я школярів. Сьогодення потребує від майбутніх учителів основ здоров’я все більш інтегрованих психолого-педагогічних та медико-біологічних знань для ефективної організації оздоровчої та просвітницької роботи. Аналіз наукових праць, ознайомлення з результатами теоретичних напрацювань учених і практичним досвідом вищих навчальних закладів щодо окресленої проблеми дали змогу виявити низку суперечностей між зростаючими вимогами до професійної підготовки вчителів основ здоров’я з боку суспільства, школи, батьків, що зумовлені різким погіршенням здоров’я підростаючого покоління, та її невідповідністю цим вимогам; об’єктивною потребою закладів освіти у фахівцях з основ здоров’я, здатних на високому професійному рівні здійснювати у загальноосвітніх школах профілактичну та просвітницьку діяльність, оздоровчої спрямованості, та нерозробленістю педагогічних умов, що забезпечують ефективність такої діяльності. Отже, професійна підготовка майбутніх вчителів основ здоров’я в контексті нашої статті розглядалася, як процес становлення майбутнього фахівця зазначеної спеціальності на основі засвоєння сукупності спеціальних знань із збереження та зміцнення здоров’я учнівської молоді, умінь і навичок, спрямованих на заохочення учнів вести здоровий спосіб життя, а також формування професійно значущих якостей, досвіду й норм поведінки, що забезпечують оволодіння здоров’язберігаючими компетентностями як чинника ефективної професійної діяльності майбутнього вчителя основ здоров’я. Також в контексті професійної підготовки фахівців відповідно напрямку розкриті та визначені основні предметні компетенцій з урахуванням специфіки предмету. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | - |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | основи здоров’я | uk_UA |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk_UA |
dc.title | Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх учителів основ здоров’я у ЗВО | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Радченко Аліна Володимирівна |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.