Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/643
Title: | Формування конкурентоспроможності майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки |
Other Titles: | дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук |
Authors: | Безбородих, С. М. |
Keywords: | педагогіка конкурентоспроможність вищі навчальні заклади професійна підготовка |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | На основі аналізу наукової літератури визначено стан розробленості проблеми формування конкурентоспроможності майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки, теоретико-методологічні засади її формування, розкрито сутність та структуру досліджуваного феномену. Здійснено діагностику рівнів сформованості конкурентоспроможності майбутніх педагогів на основі розроблених критеріїв і показників. Теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування конкуренто- спроможності майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки, що передбачали створення акмеологічного середовища ВНЗ, забезпечення діалогової взаємодії як основи співробітництва та співтворчості, залучення студентів до різноманітних видів квазіпрофесійної діяльності на основі використання форм, методів і технологій контекстного навчання. Здійснено експериментальну перевірку ефективності розроблених педагогічних умов формування конкурентоспроможності майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки. |
Description: | Безбородих С. М. Формування конкурентоспроможності майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки : дис. на здобуття наук. ступ. канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / С. М. Безбородих ; наук. керівник Савченко Сергій Вікторович ; ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”. – Старобільськ, 2016. - 272 с. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/643 |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bezborod Dis.pdf | 3.02 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.