Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/6425
Title: | АКТУАЛЬНІ СТРАТЕГІЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ З ВИКОРИСТАННЯМ ДИСТАНЦІЙНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ |
Authors: | Смагіна, О. О. |
Keywords: | дистанційна освіта дистанційне навчання професійна підготовка інформаційні технологі |
Issue Date: | 2020 |
Abstract: | Стаття присвячена актуальним стратегіям підготовки фахівців у галузі інформаційних технологій в умовах використання дистанційних освітніх технологій. У процесі дослідження для реалізації використання дистанційних освітніх технологій було розроблено навчально-методичне забезпечення процесу підготовки майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій спеціальностей «Інженерія програмного забезпечення» та «Комп’ютерна інженерія», що складається з мережевих електронних курсів з дисциплін «Операційні системи та системне програмне забезпечення» та «Якість програмного забезпечення та тестування», що включають електронні інтерактивні навчальні матеріали з дисциплін та засоби взаємодії. В якості технологічної платформи для реалізації навчання із застосуванням дистанційних освітніх технологій використовується система дистанційного навчання «Moodle». Основним засобом навчання, що використовується в цій системі, є дистанційний курс, який складається з великого набору інтерактивних елементів. |
Description: | Смагіна О. О. Актуальні стратегії підготовки фахівців у галузі інформаційних технологій з використанням дистанційних освітніх технологій / О. О. Смагіна // "Education in the post-coronavirus world: the place of information and innovative technologies" : Series of monographs Faculty of Architecture, Civil Engineering and Applied Arts Katowice School of Technology – 2020. – Monograph 41. – P. 72-78. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/6425 |
Appears in Collections: | Смагіна Ольга Олександрівна |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Smahina 3.pdf | 339.52 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.