Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/641
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛітовка, О. П.
dc.date.accessioned2016-05-04T16:30:13Z
dc.date.available2016-05-04T16:30:13Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other371.13:377.8
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/641
dc.descriptionЛітовка О. П. Формування професійної позиції майбутнього вчителя в процесі фахової підготовки у педагогічному коледжі : дис. на здобуття наук. ступ. канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / О. П. Літовка ; наук. керівник Котєнєва Ірина Сергіївна ; ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”. – Старобільськ, 2016. - 244 с.uk_UA
dc.description.abstractНа підставі аналізу філософської, соціологічної, психолого-педагогічної літератури розкрито міждисциплінарний аспект проблеми, визначено понятійно-категоріальний апарат, схарактеризовано наукові підходи до визначення професійної педагогічної позиції, сутність та структуру професійної позиції студентів педагогічного коледжу, особливості формування професійної позиції майбутніх учителів у процесі фахової підготовки в сучасних умовахпедагогічної освіти. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови формування професійної позиції в студентів педагогічного коледжу в процесі фахової підготовки. Розроблено навчально-методичне забезпечення використання інноваційних освітніх технологій у процесі формування професійної позиції майбутніх учителів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectпедагогікаuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectнавчальна діяльністьuk_UA
dc.titleФормування професійної позиції майбутнього вчителя в процесі фахової підготовки у педагогічному коледжіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Litovka Dis.pdf1.62 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.