Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/640
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чайковський, М. Є. | |
dc.date.accessioned | 2016-05-04T16:24:40Z | |
dc.date.available | 2016-05-04T16:24:40Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.issn | ||
dc.identifier.other | 37.013.42:371.3 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/640 | |
dc.description | Чайковський М. Є. Теорія і практика соціально-педагогічної роботи з молоддю з особливими потребами в умовах інклюзивного освітнього простору : дис. на здобуття наук. ступ. док. пед. наук : 13.00.05 - соціальна педагогіка / М. Є. Чайковський ; наук. керівник Лактіонова Галина Михайлівна ; ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”. − Старобільськ, 2016. - 570 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | У дисертаційній роботі представлено та науково обґрунтовано теоретико-методичні засади соціально-педагогічної роботи з молоддю з особливими потребами в умовах інклюзивного освітнього простору вищого навчального закладу. Проаналізовано проблему соціально-педагогічної роботи з молоддю з особливими потребами у сучасній педагогічній науці; розкрито соціально-педагогічний контекст змісту вітчизняних і міжнародних нормативно-правових документів щодо забезпечення вищої освіти для осіб з особливими потребами; визначено особливості практики інтегрованого та інклюзивного навчання молоді з особливими потребами в системі вищої освіти. Здійснено теоретичний аналіз інклюзивної освіти як сучасного соціально-педагогічного феномену; розкрито сутність та складові соціально-педагогічної роботи з молоддю з особливими потребами в умовах інклюзивного освітнього простору; надано характеристику інклюзивній компетентності викладачів як чинника розвитку соціально-педагогічної роботи з молоддю з особливими потребами. За результатами дослідження обґрунтовано концептуальні основи та розроблено педагогічні технології соціально-педагогічної роботи з молоддю з особливими потребами в умовах інклюзивного освітнього простору ВНЗ; визначено технології формування інклюзивної компетентності викладачів як суб’єктів соціально-педагогічної роботи зі студентами даної категорії. Апробовано педагогічні технології соціально- педагогічної роботи з молоддю з особливими потребами в умовах інклюзивного освітнього простору ВНЗ, які складають дві провідні концептуальні ідеї: перша пов’язана із необхідністю орієнтування соціально-педагогічних технологій на розвиток інклюзивного освітнього простору ВНЗ як умови формування здатності молоді з особливими потребами до соціальної взаємодії із суб’єктами інклюзії, до адаптації та самореалізації в умовах ВНЗ; друга полягає у визнанні персоніфікованої соціально-педагогічної підтримки студента з особливими потребами пріоритетним напрямом соціально-педагогічної діяльності з цією категорією молоді в умовах інклюзивної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | педагогіка | uk_UA |
dc.subject | соціально-педагогічна робота | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | люди з обмеженими можливостями | uk_UA |
dc.title | Теорія і практика соціально-педагогічної роботи з молоддю з особливими потребами в умовах інклюзивного освітнього простору | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chaikovsk dis.pdf | 3.67 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.