Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/6403
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПелипась, Д.С.-
dc.date.accessioned2020-10-30T13:43:52Z-
dc.date.available2020-10-30T13:43:52Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/6403-
dc.descriptionПелипась Д.С. Організаційно-педагогічні умови до спортивно- патріотичного виховання майбутніх учителів фізичної культури / Д.С.Пелипась // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №1 (332). - С.248-258.uk_UA
dc.description.abstractУ статті основну увагу приділено організаційно-педагогічним умовам щодо спортивно-патріотичного виховання майбутніх вчителів фізичної культури. Нами визначена такі завдання дослідження: розкрити сутність понять «умови», «організаційно-педагогічні умови», обґрунтувати умови формування педагогічної майстерності майбутніх учителів фізичної культури проаналізувати організаційно-педагогічні умови до спортивно- патріотичного виховання майбутніх вчителів фізичної культури, обґрунтувати умови формування педагогічної майстерності майбутніх учителів фізичної культури. Поняття патріотизм ми визначили як стан душі, який виражається в небайдужості до долі українського народу, в здатності співпереживати, відчувати біль і радість від того, що відбувається в країні. На нашу думку, один з найбільш доречних термінів «педагогічної умови» зовнішній фактор, який істотно впливає на педагогічний процес, в тій чи іншій мірі свідомо сконструйований педагогом, який припускає, але не гарантує певний результат. Організаційно-педагогічні умови ми визначили як: сукупність факторів, що забезпечують регулювання, взаємодію об’єктів і явищ педагогічного процесу для досягнення поставленої мети, вдосконалюють міжособистісні стосунки учасників педагогічного процесу для вирішення конкретних дидактичних завдань, сприяють активізації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх фахівців, їхньої самостійності, ініціативності, професійного інтересу. У дослідженні виявлено такі організаційно-педагогічні умови професійної підготовки майбутніх учителів фізичного культури до спортивно-патріотичного виховання, а саме: організація освітньої та науково-дослідної роботи майбутніх учителів фізичного виховання щодо спортивно-патріотичного виховання на основі національних традиціях українського народу та студентоцентрованого підходу; моделювання професійної діяльності майбутнього вчителя фізичного виховання у спортивно-патріотичній роботі; викладання окремих фахових дисциплін у структурі професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури з акцентом на спортивно-патріотичне виховання, впровадження спортивно-патріотичних заходів у позааудиторну діяльність; відповідна матеріально-технічна база закладу вищої освіти. У подальшому ми плануємо приділити увагу практичному аспекту організаційно-педагогічних умов до спортивно-патріотичного виховання майбутніх учителів фізичної культури та експериментально довести доцільність певних умов у системі фізичного виховання здобувачів вищої освіти.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;-
dc.subjectорганізаційно-педагогічні умовиuk_UA
dc.subjectмайбутні фахівці фізичної культуриuk_UA
dc.subjectспортивно-патріотичне виховання.uk_UA
dc.titleОрганізаційно-педагогічні умови до спортивно- патріотичного виховання майбутніх учителів фізичної культуриuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24.pdf301.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.