Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/6397
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩурова, Н. В.
dc.date.accessioned2020-10-30T11:53:27Z
dc.date.available2020-10-30T11:53:27Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/6397
dc.descriptionЩурова Н. В. Особливості формування інформаційно-цифрової компетентності учнів у процесі фізичного виховання / Н.В. Щурова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №1 (332). - С.213-222.uk_UA
dc.description.abstractУ статті основну увагу приділено проблемі формування інформаційно-цифрової компетентності учнів загальноосвітніх навчальних закладів у процесі фізичного виховання та акцентовано на необхідності створення сучасних умов для удосконалення фізичного виховання підростаючого покоління. Доведено, що метою освіти є всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, її талантів, інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей, формування цінностей і необхідних для успішної самореалізації компетентностей. Досягнення цієї мети можливе на основі формування й розвитку ключових компетентностей, яких потребує кожен для особистої реалізації та життєвий успіх упродовж усього життя. Однією з десяти ключових компетентностей Нової української школи визначено інформаційно-цифрову, необхідну кожній сучасній людині для ефективного опанування новітніх технологій, застосування їх для власних потреб. Саме інформаційно-цифрова компетентність передбачає впевнене та водночас критичне застосування особистістю інформаційно-комунікаційних технологій для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією в освітньому процесі, в публічному просторі та приватному спілкуванні; інформаційну й медіа-грамотність; навички безпеки в Інтернеті; розуміння етики роботи з інформацією. У сучасному освітньому просторі виникає необхідність у пошуку ефективних підходів для прищеплення учням інтересу до занять фізичною культурою та впровадження новітніх технологій у систему фізичного виховання. Це пояснюється тим, що навчання у школі супроводжується дефіцитом рухової активності, нервовим перенапруженням, необхідністю засвоєння та переробки школярами великої кількості інформації. Саме інформаційно- цифрові технології мають вплинути на підвищення інтересу до занять фізичною культурою, в умовах демократизації освіти. Ці технології спрямовують учнів на краще розуміння навчального матеріалу з предмету «Фізична культура», а також бажання поліпшити свої спортивні досягнення.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectінформаційно-цифрова компетентність.uk_UA
dc.titleОсобливості формування інформаційно-цифрової компетентності учнів у процесі фізичного вихованняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Щурова Наталія Василівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21.pdf285.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.