Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/6375
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКузьмінська, О. Г.
dc.date.accessioned2020-10-23T17:12:45Z
dc.date.available2020-10-23T17:12:45Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherУДК [004.9:378.22](001:891)
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/6375
dc.descriptionКузьмінська О. Г. Теоретико-методичні засади проєктування і застосування цифрового освітнього середовища наукової комунікації магістрівдослідників : дис. на здобуття наук. ступ. доктора пед. наук за спеціальністю 13.00.10 «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті» / Олена Геронтіївна Кузьмінська ; Національний університет біоресурсів і природокористування України, Державний заклад «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка». - Київ, 2020. - 684 с.uk_UA
dc.description.abstractУ дисертації науково обґрунтовано теоретико-методичні засади, розроблено та експериментально перевірено ефективність проєктування цифрового освітнього середовища наукової комунікації магістрів-дослідників та його застосування в процесі підготовки магістрів за освітньо-науковими програмами відповідно до завдань цифровізації освіти. Проаналізовано вітчизняний та зарубіжний досвід запровадження магістерських програм дослідницького спрямування в контексті розв’язання проблеми вдосконалення підготовки магістрів-дослідників у вітчизняних закладах вищої освіти. Обґрунтовано теоретико-методологічні засади дослідження, розроблено його поняттєвий апарат та концепцію. Змодельовано цифрове освітнє середовище наукової комунікації магістрів-дослідників, визначено критерії ефективності його проєктування й застосування. На основі аналізу вимог до підготовки магістрів за освітньо-науковими програмами в закладах вищої освіти розкрито сутність та структуру цифрової компетентності магістрів щодо здійснення наукової комунікації, теоретично обґрунтовано та розроблено модель її формування в цифровому освітньому середовищі, схарактеризовано критерії, показники й рівні сформованості. Визначено засадничі положення добору доцільних засобів підтримки наукової комунікації, спроєктовано цифрове освітнє середовище наукової комунікації магістрівдослідників з урахуванням визначених критеріїв та розроблено методику його застосування у процесі підготовки магістрів за освітньо-науковими програмами.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectнаукова комунікаціяuk_UA
dc.subjectцифрова компетентністьuk_UA
dc.subjectцифрове освітнє середовищеuk_UA
dc.titleТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПРОЄКТУВАННЯ ТА ЗАСТОСУВАННЯ ЦИФРОВОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НАУКОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ МАГІСТРІВ-ДОСЛІДНИКІВuk_UA
dc.title.alternativeДисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наукuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Koozmunska onovl.pdf17.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.