Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/6356
Title: Репрезентативність джерельної бази історико- педагогічного дослідження
Authors: Ваховський, Л.Ц.
Keywords: джерельна база
репрезентативність
історична істина
об’ єктивність історико-педагогічного знання.
Issue Date: 2015
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: У статті обґрунтувано процедуру формування репрезентативної джерельної бази історико-педагогічного дослідження, яка включає три послідовні кроки: пошук, виявлення і подальший відбір необхідних джерел; аналіз соціально-історичного контексту створення джерела і характеристика особистості його автора; осмислення й інтерпретація змісту джерела. Акцент також зроблено ще на двох моментах. По-перше, при розгляді історико-педагогічного джерела як носія інформації про минуле, важливо враховувати не тільки в текст, але й контекст (набір характеристик, які уточнюють умови виникнення того чи іншого документу), а також особистість його автора. По-друге, нове ставлення до історичних фактів та історичних джерел зумовило інший погляд на характер і завдання історичного й історико-педагогічного пізнання. Його результатом повинен стати не простий опис того, що міститься в джерелі, а розуміння й інтерпретація минулого, розуміння людини досліджуваної епохи.
Description: Ваховський Л.Ц. Репрезентативність джерельної бази історико- педагогічного дослідження / Л.Ц.Ваховський // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2015. - №7 (296) жовтень.- Ч.2 - С.264-171.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/6356
Appears in Collections:Ваховський Леонід Цезаревич

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnuk , № 7(296), 2, 2015.pdf226.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.