Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/6356
Title: | Репрезентативність джерельної бази історико- педагогічного дослідження |
Authors: | Ваховський, Л.Ц. |
Keywords: | джерельна база репрезентативність історична істина об’ єктивність історико-педагогічного знання. |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | У статті обґрунтувано процедуру формування репрезентативної джерельної бази історико-педагогічного дослідження, яка включає три послідовні кроки: пошук, виявлення і подальший відбір необхідних джерел; аналіз соціально-історичного контексту створення джерела і характеристика особистості його автора; осмислення й інтерпретація змісту джерела. Акцент також зроблено ще на двох моментах. По-перше, при розгляді історико-педагогічного джерела як носія інформації про минуле, важливо враховувати не тільки в текст, але й контекст (набір характеристик, які уточнюють умови виникнення того чи іншого документу), а також особистість його автора. По-друге, нове ставлення до історичних фактів та історичних джерел зумовило інший погляд на характер і завдання історичного й історико-педагогічного пізнання. Його результатом повинен стати не простий опис того, що міститься в джерелі, а розуміння й інтерпретація минулого, розуміння людини досліджуваної епохи. |
Description: | Ваховський Л.Ц. Репрезентативність джерельної бази історико- педагогічного дослідження / Л.Ц.Ваховський // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2015. - №7 (296) жовтень.- Ч.2 - С.264-171. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/6356 |
Appears in Collections: | Ваховський Леонід Цезаревич |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Visnuk , № 7(296), 2, 2015.pdf | 226.48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.