Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/6337
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПолулященко, Ю.М.
dc.contributor.authorСаєнко, В.Г.
dc.contributor.authorТолчєва, Г.В.
dc.contributor.authorSliwa, S.
dc.date.accessioned2020-10-19T09:22:47Z
dc.date.available2020-10-19T09:22:47Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/6337
dc.descriptionПедагогічні засоби фізичного виховання та оздоровчих систем і практик в сучасному застосуванні / Ю. М. Полулященко, В. Г. Саєнко, Г. В. Толчєва, S. Sliwa // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №1 (332). - С.177-193.uk_UA
dc.description.abstractВ статті висвітлюється сукупність питань, що об’єднуються за ідеєю створення моделі Нової української школи, в навчально-педагогічній програмі щодо реалізації намірів посилення блоку педагогічної системи фізичного виховання учнівської молоді. Для здійснення задуму ведеться пошук педагогічних основ, положень і органічних засобів поліпшення фізичного виховання, висвітлюється зміст потреб виховного забезпечення, звертається увага педагогічних працівників на найбільш ефективні фізичні засоби, системи і практики антропо-фізіологічного удосконалення і психоневрологічного розвинення школяра, що володіють достатньою ефективністю. Педагогічні основи розвитку полягають в застосуванні у програмі фізичного виховання дидактичних положень, які можна реалізувати за умови використання організаційно-методичних принципів, що пов’язані зі створенням найбільших продуктивних можливостей для освоєння предметно-виховної і ціннісно-педагогічної основи фізичної культури. У педагогічному середовищі така основа засновується у відповідності до фронтального розподілу особливостей та вікових інтересів, рівня загального розвитку та фізичної підготовленості школярів; до вироблення осмисленої їх мотивації до дисциплінованого виконання рухових вправ розвиваючого призначення; до виховання навички щодо усвідомленого вибору форми руху. Плідне вирішення сукупності завдань, що висуваються, рекомендується здійснювати на підґрунті сприйняття наукових напрямків, які пов’язані з упорядкуванням загальних положень інтелектуально-емоційного навантаження і станів накопичення нервово- психічної напруги в учнівської молоді, з виконанням психологічного аналізу найбільш поширених кризових станів, навантажень і стресів та з розробкою методик діагностування, структуризації та відновлення психічного і фізичного стану учнівської молоді. Рекомендується у функціональну основу навчально-методичної програми української школи покладати засоби єдиноборства, йоги та медитативних вправ. Виховне сприйняття доцільності вибору засобу фізичного розвитку особистості пов’язується з доступністю повторення руху, що здійснюється за послідовністю від простого до складного. Згідно до обраної структури рухів складається порядок навчальних занять, а по її ефективності відтворюється кумулятивна енергія того, хто навчається.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;
dc.subjectНова українська школаuk_UA
dc.subjectпедагогічна системаuk_UA
dc.subjectфізична культураuk_UA
dc.subjectзасоби вихованняuk_UA
dc.subjectєдиноборстваuk_UA
dc.subjectйогаuk_UA
dc.subjectмедитаціяuk_UA
dc.titleПедагогічні засоби фізичного виховання та оздоровчих систем і практик в сучасному застосуванніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Полулященко Юрій Михайлович

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18.pdf428.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.