Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/6336
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Полулященко, Ю.М. | |
dc.contributor.author | Саєнко, В.Т. | |
dc.contributor.author | Толчєва, Г.В. | |
dc.contributor.author | Sliwa, S. | |
dc.date.accessioned | 2020-10-19T09:04:25Z | |
dc.date.available | 2020-10-19T09:04:25Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6336 | |
dc.description | Педагогічні засоби фізичного виховання та оздоровчих систем і практик в сучасному застосуванні / Ю. М. Полулященко, В. Г. Саєнко, Г. В. Толчєва, S. Sliwa // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №1 (332). - С.177-193. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті висвітлюється сукупність питань, що об’єднуються за ідеєю створення моделі Нової української школи, в навчально-педагогічній програмі щодо реалізації намірів посилення блоку педагогічної системи фізичного виховання учнівської молоді. Для здійснення задуму ведеться пошук педагогічних основ, положень і органічних засобів поліпшення фізичного виховання, висвітлюється зміст потреб виховного забезпечення, звертається увага педагогічних працівників на найбільш ефективні фізичні засоби, системи і практики антропо-фізіологічного удосконалення і психоневрологічного розвинення школяра, що володіють достатньою ефективністю. Педагогічні основи розвитку полягають в застосуванні у програмі фізичного виховання дидактичних положень, які можна реалізувати за умови використання організаційно-методичних принципів, що пов’язані зі створенням найбільших продуктивних можливостей для освоєння предметно-виховної і ціннісно-педагогічної основи фізичної культури. У педагогічному середовищі така основа засновується у відповідності до фронтального розподілу особливостей та вікових інтересів, рівня загального розвитку та фізичної підготовленості школярів; до вироблення осмисленої їх мотивації до дисциплінованого виконання рухових вправ розвиваючого призначення; до виховання навички щодо усвідомленого вибору форми руху. Плідне вирішення сукупності завдань, що висуваються, рекомендується здійснювати на підґрунті сприйняття наукових напрямків, які пов’язані з упорядкуванням загальних положень інтелектуально-емоційного навантаження і станів накопичення нервово- психічної напруги в учнівської молоді, з виконанням психологічного аналізу найбільш поширених кризових станів, навантажень і стресів та з розробкою методик діагностування, структуризації та відновлення психічного і фізичного стану учнівської молоді. Рекомендується у функціональну основу навчально-методичної програми української школи покладати засоби єдиноборства, йоги та медитативних вправ. Виховне сприйняття доцільності вибору засобу фізичного розвитку особистості пов’язується з доступністю повторення руху, що здійснюється за послідовністю від простого до складного. Згідно до обраної структури рухів складається порядок навчальних занять, а по її ефективності відтворюється кумулятивна енергія того, хто навчається. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
dc.subject | Нова українська школа | uk_UA |
dc.subject | педагогічна система | uk_UA |
dc.subject | фізична культура | uk_UA |
dc.subject | засоби виховання | uk_UA |
dc.subject | єдиноборства | uk_UA |
dc.subject | йога | uk_UA |
dc.subject | медитація | uk_UA |
dc.title | Педагогічні засоби фізичного виховання та оздоровчих систем і практик в сучасному застосуванні | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.