Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/6302
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКий-Кокарєва, В. Г.
dc.contributor.authorЗавадська, Н. О.
dc.contributor.authorЛіцоєва, О. М.
dc.date.accessioned2020-10-15T12:38:07Z
dc.date.available2020-10-15T12:38:07Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/6302
dc.descriptionКий-Кокарєва В. Г. Фізичний та функціональний стан сучасного студентства в процесі фізичної рекреаційної діяльності та здоров’язберегаючих технологій / В.Г. Кий-Кокарєва,Н. В. Завадська, О.М. Ліцоєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №1 (332). - С.74-84.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню проблеми здоров’язбереження сучасної студентської молоді. Авторами статті викладено основні проблеми та тенденції, пов’язані з рівнем фізичного та функціонального стану сучасних студентів, технологіями збереження здоров’я та фізичною рекреаційною діяльністю студентської молоді. Позначені шляхи вирішення даних проблем. Важливою соціальною проблемою сучасного суспільства є зниження стану здоров’я студентської молоді. За останні роки визначилась катастрофічна тенденція росту кількості студентів з відхиленням в стані здоров’я і його низьким рівням. За період навчання стан здоров’я студентів значно погіршується. Стратегічним завданням сучасної освіти є виховання у молоді відповідального ставлення до власного здоров’я і здоров’я оточуючих як до вищої індивідуальної та суспільної цінності. Важливим напрямком діяльності сучасних навчальних закладів є пошук нових форм і методів зміцнення здоров’я, впровадження здоров’язберігаючих технологій, спрямованих на підвищення свідомого ставлення студентів до свого здоров’я, формування у них мотивації до збереження фізичного здоров’я. Сучасна система фізичного виховання відрізняється монотонністю та застарілістю і не сприяє задоволенню потреб у руховій активності та оздоровчих інтересів студентів, не може сформувати систему мотивів до регулярних фізичних занять. Саме ця ситуація вимагає пошуку нових шляхів в організації процесу фізичного виховання студентів. Метою дослідження є вивчення фізичного та функціонального стану студентів при впровадженні оздоровче-рекреаційних та здоров’язберігаючих технологій. У статті наведені результаті досліджень, що дозволяють судити про рівень фізичного та функціонального стану студентської молоді, яка систематично займається або не займається (займається епізодично) фізичною рекреаційною діяльністю (ФРД). Результати дослідження свідчать, що стан фізичного та функціонального розвитку студентів є переважно низьким та нижче середнього. При цьому зафіксована перевага більш високих результатів студентів, які систематично займались ФРД за всіма досліджуваними показниками, що доводить ефективність застосовуваної ФРД. Констатовано позитивний вплив ФРД на фізичний та функціональний стани сучасних студентів. Впровадження ФРД в освітній процес закладів вищої освіти, на нашу думку, буде сприяти вирішенню глобальної проблеми здоров’я сучасного студентства. Подальші дослідження будуть спрямовані на впровадження рекреаційних технологій в процес фізичного виховання в університеті та вивчення впливу цього на стан здоров’я студентів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;
dc.subjectздоров’язбереженняuk_UA
dc.subjectфізична рекреаційна діяльністьuk_UA
dc.subjectфізичний та функціональний станuk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.titleФізичний та функціональний стан сучасного студентства в процесі фізичної рекреаційної діяльності та здоров’язберегаючих технологійuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf906.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.