Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/6300
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБерезуєва, Т.С.
dc.date.accessioned2020-10-15T11:55:56Z
dc.date.available2020-10-15T11:55:56Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/6300
dc.descriptionБерезуєва Т.С. «Щоденник здоров’я» як засіб формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя у здобувачів освіти / Т.С.Березуєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №1 (332). - С.56-64.uk_UA
dc.description.abstractПроблема виховання здорового покоління набуває на сьогоднішній день великого значення. Захворюваність серед дітей з кожним роком зростає. Багато в чому здоров’я здобувачів освіти нової української школи залежить від організації навчального процесу в школі та умов життя дітей. На жаль, багато дітей приходять до школи вже з відхиленнями в стані здоров’я. Тим більш актуальними стають заходи, що спрямовані на підвищення захисних сил дитячого організму, на зниження інтенсивності впливу стресових ситуацій. Для цього вчитель може використовувати у своїй роботі ведення «щоденників здоров’я». «Щоденник здоров’я» сприяє фізичному, психічному, духовному та соціальному розвитку дитини. Ведення щоденника розвиває у дітей основи вдосконалення та поліпшення свого здоров’я. Робота зі «щоденником здоров’я» серед здобувачів середньої освіти дозволяє сформувати компетентності зі збереження свого здоров’я на основі отриманих знань, практичних навичок здорового способу життя. На сторінках «Щоденника здоров’я» міститься матеріал, що прищеплює навички правильного режиму дня, раціонального харчування, негативного ставлення до шкідливих звичок, гігієнічні навички та багато іншого. «Щоденник здоров’я» - один із засобів виховання мотивації до здорового способу життя. Зміст «Щоденника здоров’я» може бути використано для індивідуальної і колективної роботи в класі, так і самостійної роботи вдома. Крім того, робота зі «щоденником здоров’я» згуртовує батьків і дітей, дозволяє їм спільно аналізувати життєві ситуації, шукати оптимальні шляхи вирішення тих чи інших завдань. Спільна робота сприяє кращому засвоєнню знань, умінь і застосування їх в повсякденному житті. В ігровій формі, на основі власних спостережень, дитина пізнає основні правила здорового способу життя. Робота з «Щоденником здоров’я» допомагає вчителю дослідити та оцінити стан здоров’я учнів класу; сформувати установку на здоровий спосіб життя у здобувачів освіти; зберегти і зміцнити здоров’я учнів через залучення до здорового способу життя та навчити учнів сприймати своє життя та здоров’я як найбільшу цінність.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;
dc.subjectздоров’яuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectінтересuk_UA
dc.subjectздоровий спосіб життяuk_UA
dc.subjectщоденник здоров’яuk_UA
dc.subjectздобувачі освітиuk_UA
dc.subjectнова українська школаuk_UA
dc.title«Щоденник здоров’я» як засіб формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя у здобувачів освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Березуєва Тетяна Сергіївна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf266.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.