Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/6286
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Полулященко, Ю.М. | - |
dc.contributor.author | Полулященко, Т.Л. | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-13T07:24:10Z | - |
dc.date.available | 2020-10-13T07:24:10Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6286 | - |
dc.description | Полулященко Ю. М. Соціально-педагогічні основи адаптації студентів до навчання в інституті фізичного виховання і спорту / Ю.М.Полулященко,Т.Л.Полулященко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №1 (332). – С.26-36. | uk_UA |
dc.description.abstract | Період вступу та перші тижні навчання вимагають від студента значних якісних змін, не тільки старання та загальної підготовки, але й спеціальної фізичної витримки в процесі навчальних занять за спеціальністю. Тому, стаття присвячена вивченню актуальної проблеми адаптації першокурсників до нових навчально-виховних умов навчання та співіснування з іншими учасниками освітнього процесу у сфері фізичного виховання і спорту. Зроблено аналіз останніх наукових робіт та публікацій з теми дослідження. Розкрито поняття адоптації та її особливості, названі ознаки її багатофункціональності. Визначені теоретико-методичні основи пристосування студентів першого курсу до навчання у вузі. Виявлено, що недостатньо уваги приділяється дослідженням адаптації до навчання у вищих навчальних закладах де ведеться підготовка саме фахівців у сфері фізичного виховання і спорту. Доказано, що засоби фізичного виховання є одними з основних чинників навчально-виховного процесу. Проаналізовані труднощі з якими стикаються першокурсники в нових умовах. У статті наведені фактори, що впливають на тривалість і ефективність адаптації, стимулюють або гальмують пристосування студентів першого курсу до процесу навчання в закладах вищої освіти. Розглянута роль вчителя фізичної культури, куратора академічної групи та колективу у процесі адаптації студентів першокурсників до занять та на формування сприятливого клімату в академічній групі. Наведені види, етапи (фази) та строки адаптивного процесу. Розглянуті результати анкетування на предмет впливу факторів, що спонукають першокурсників на участь у соціально-гуманітарній роботі університету.Розроблена модель адаптації студентів-першокурсників до навчання в науково- навчальному інституті фізичного виховання і спорту, що навчаються за напрямом «Фізична культура і спорт. Спорт», та «Середня освіта (фізична культура)». Ця наглядна модель відображає основні важливі структурні елементи адаптації студентів до навчання та має сприяти оптимізації роботи куратора академічної групи у закладах вищої освіти. В цілому, стаття розкриває значимість та потрібність процесу пристосування молоді, що отримує освіту в вищих навчальних закладах.В кінці статті представлені висновки за результатами дослідження. Хоча дана тема не є новою, але постійна зміна сучасного суспільного середовища потребує розгляду нових умов адаптації студентів до навчально-виховного процесу. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.subject | адаптація | uk_UA |
dc.subject | адаптація до навчання | uk_UA |
dc.subject | соціальний розвиток | uk_UA |
dc.subject | модель адаптації | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | вища школа | uk_UA |
dc.title | Соціально-педагогічні основи адаптації студентів до навчання в інституті фізичного виховання і спорту | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Полулященко Юрій Михайлович |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.