Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/6283
Title: | Особливості навчання здоров’язбережувальних технологій в освітньому процесі закладу вищої освіти |
Authors: | Донченко, В.І. Жамардій, В.О. |
Keywords: | заклад вищої освіти здоров’язбережувальні технології навчання студенти студенти фізичне виховання |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
Abstract: | Зміст статті полягає в обґрунтуванні особливостей навчання здоров’язбережувальних технологій в освітньому процесі закладу вищої освіти. З’ясовано, що головною умовою впровадження здоров’язбережувальних технологій є покращення рівня загальної фізичної підготовленості, підвищення функціонального стану студентів, формування професійно-прикладних умінь і навичок що мають важливе значення для майбутньої життєдіяльності та підвищення продуктивності праці у професійній діяльності. Практична реалізація здоров’язбережувальних технологій у закладах вищої освіти має стати тим засобом, завдяки якому процес навчання набуде характеру збереження й зміцнення здоров’я студентів. Визначено, що для ефективного навчання студентів у напрямі опанування ними здоров’язбережувальних технологій у закладах вищої медичної освіти існують певні можливості низки навчальних дисциплін, які можна розглядати як базові знання, уміння і навички для забезпечення здоров’язбережувального освітнього середовища. Для вирішення поставлених завдань і досягнення мети використовувалися такі методи дослідження: теоретичні: метод концептуально - порівняльного аналізу; метод структурно-системного аналізу та моделювання; емпіричні:анкетування, педагогічні спостереження,бесіди, тестування, медико-біологічні методи, педагогічний експеримент. Навчання студентів здоров’язбережувальним технологіям зокрема у закладах вищої медичної освіти призведе до зменшення соціальної напруги, пов’язаної з кадровим дефіцитом і покращить доступність кваліфікованої лікарської допомоги населенню України. Використання здоров’язбережувальних технологій в освітньому процесі закладів вищої освіти України зорієнтоване на розвиток у студентів наукового світогляду, виховання професійного мислення та засвоєння професійних знань, умінь і навичок в аспекті формування основ здоров’я, його зміцнення та збереження в процесі фізичного виховання, реабілітації та рекреації. |
Description: | Донченко В.І. Особливості навчання здоров’язбережувальних технологій в освітньому процесі закладу вищої освіти / В.І.Донченко, В.О. Жамардій // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №1 (332). – С. 6-14. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/6283 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.