Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/6248
Title: | CAPÍTULO 24 A QUESTÃO DA ESTRUTURA DA ATICIDADE DE ESTUDO |
Authors: | Repkin, V. V. Repkina, N. V. |
Keywords: | навчальна діяльність розвивальне навчання учні |
Issue Date: | 2019 |
Abstract: | Видання присвячено проблемам теорії навчальної діяльності. Публікація містить як статті авторів системи розвивального навчання, так і результати дослідницької роботи колектива авторів Федерального університету Уберляндії. Глава 24 (В.В. Репкін та Н.В. Репкіна) присвячена проблемі структури суб’єкта навчальної діяльності. Аналізуются різні підходи до розуміння суб’єкту, які існували які існують у сучасній теорії та практиці розвивального навчання: розуміння авторами системы суб'єкта як суб'єкта самозмінення та розгляд його як учня, котрий вміє самостійно навчатися. Відповідно відрізняються і уявлення про структуру суб’єкта. |
Description: | Repkin V. V. Сapítulo 24 a questão da estrutura da aticidade de estudo / V. V. Repkin, N. V. Repkina // Teoria da atividade de estudo: contribuições de D. B. Elkonin, V. V. Davidov e V. V. Repkin / (organizadores) Roberto Valdés Puentes, Cecília Garcia Coelho Cardoso, Paula Alves Prudente Amorim. - Curitiba : CRV, 2019. - Coedição: Uberlândia, MG : EDUFU, 2019. - Р.424-432. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/6248 |
Appears in Collections: | Репкіна Наталія Володимирівна |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
CAPÍTULO 24 A QUESTÃO DA ESTRUTURA DA ATICIDADE DE ESTUDO V. V. Repkin N. V. Repkina.pdf | 250.27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.