Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/6194
Title: ЗАСТОСУВАННЯ ХМАРО ОРІЄНТОВАНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ПРОЄКТУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Other Titles: Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд. педагогічних наук
Authors: Настас, Д. Л.
Keywords: майбутні вчителі
початкова школа
хмарні технології
Issue Date: 2020
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: У роботі досліджено та розкрито сучасні тенденції підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах розвитку цифрового суспільства; визначено та уточнено понятійно-термінологічний апарат дослідження; здійснено класифікацію хмаро орієнтованих мультимедійних освітніх ресурсів; проаналізовано зарубіжний досвід імплементації хмаро орієнтованих мультимедійних освітніх ресурсів в освітній процес закладів вищої освіти. Теоретично обґрунтовано й розроблено модель, методичні засади та методичні рекомендації застосування хмаро орієнтованих технологій у процесі проєктування мультимедійних освітніх ресурсів навчання майбутніх учителів початкової школи. Експериментально перевірено ефективність впливу спроєктованих хмаро орієнтованих мультимедійних освітніх ресурсів на рівень сформованості загальних та фахових компетентностей у майбутніх учителів початкової школи на основі розроблених критеріїв та показників.
Description: Настас Д. Л. Застосування хмаро орієнтованих технологій у процесі проєктування мультимедійних освітніх ресурсів навчання майбутніх учителів початкової школи : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук за спеціальністю 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті / Д. Л. Настас ; Державний заклад „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”. - Старобільськ, 2020. - 23 с.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/6194
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nastas.pdf564.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.