Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/6193
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБадер, С. О.
dc.date.accessioned2020-10-02T20:17:07Z
dc.date.available2020-10-02T20:17:07Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherУДК 378.015.31:373.2
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/6193
dc.descriptionБадер С. О. Система формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у фаховій підготовці : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / О. С. Бадер ; Державний заклад „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”. - Старобільськ, 2020. - 46 с.uk_UA
dc.description.abstractУ дисертації обґрунтовано теоретико-методологічні засади системи формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у фаховій підготовці. На підставі аналізу проблеми формування ціннісно-смислових орієнтацій особистості у філософсько-соціологічній та психолого-педагогічних площинах визначено сутність цього феномену. Досліджено психологічні основи формування ціннісно-смислових орієнтацій здобувачів спеціальності „Дошкільна освітаˮ. Визначено сутність та схарактеризовано структуру ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, що становить єдність компонентів: мотиваційного, емоційновольового, когнітивного комунікативного, діяльнісного, рефлексійного. Схарактеризовано ціннісно-смислову освітню парадигму як методологічну основу формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у фаховій підготовці. Досліджено аксіологічний потенціал процесу фахової підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти щодо формування в них ціннісно-смислових орієнтацій. Змістовно розроблено систему формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у фаховій підготовці, розкрито шляхи її реалізації на трьох рівнях: на рівні проєктування аксіологічно-смислового освітнього середовища ЗВО, на рівні науково-методичної діяльності з професорсько-викладацьким складом кафедр, на рівні освітньої діяльності з майбутніми вихователями закладів дошкільної освіти. Перевірено ефективність системи формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у фаховій підготовці, визначено подальші перспективи дослідноекспериментальної роботи.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectмайбутні вихователіuk_UA
dc.subjectзаклади дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectфахова підготовкаuk_UA
dc.subjectзаклади освітиuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.titleСИСТЕМА ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНО-СМИСЛОВИХ ОРІЄНТАЦІЙ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІuk_UA
dc.title.alternativeАвтореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наукuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Бадер Світлана Олександрівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bader.pdf1.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.